Aint it funny

Det känns så konstigt att man så smått har börjat ta sig in i bloggvärlden. Att jag har en blogg. Jag har än så länge inte berättat om den här för någon mer än en person. Det känns så personligt och känsligt. För det är inte bara det att jag skriver, jag lägger ut bilder jag har målat nu och då och trots att det föreställer frukter i en skål så känns det så personligt. Som att det är en del av mig i den målningen och jag är uppriktigt sagt rädd för att få kritiska kommentarer. Jag brukar aldrig visa det jag målar mer än för de närmsta, och de måste ju mer eller mindre ge komplimanger för det jag gör. Det ingår i vår "deal" antar jag ;) Men bakom datorskärmar blir folk modigare än annars. Fast å andra sidan, jag vill bara ha ärliga kommentarer. Det är värre med oärliga komplimanger än den hårda sanningen.



Målad 2009 i Akryl. Jag ser också att jag måste bli bättre på att scanna/ta bilder av det jag gjort. De ges inte riktigt rättvisa tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0