Ms Pokerface

 

Jag är en väldigt lugn person, brukar inte vara den som tar mest plats eller hörs mest. Men det blir så lustigt ibland när en del uttalar sig. Som idag, samtalsämnet i personalrummet var drömmar och dålig sömn. Jag berättade att jag drömt om ett ex och var skitarg på personen genom hela drömmen och även efter jag vaknade höll sig känslan kvar. Då säger en person "Fast Karin, du kan väl inte bli skitarg? Kan verkligen inte se mig dig arg" och de resterande i rummet höll med och undrade hur jag blir när jag blir arg(?).. Haha jag är väl för fasen människa? Klart jag kan bli arg, och så in i norden också.

Så tills imorgon ska jag allt se till att plocka fram min värsta pms-Karin så kommer de aldrig undra mer! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0