Fear No Darkness

 
 
 

 
 
Jag tror verkligen inte att Sverige är ett land jag borde bo i egentligen. Kyla gör mig ingenting, snö tycker jag om sålänge det inte blir slask och fryser på och det gör ingenting att jag halkar och slår mig årligen. Men mörkret.. Nu är klockan 16:20 och det är väldigt mörkt ute.. Samtidigt ska jag skriva min C-uppsats och jag borde ha energi och känna "nu jäklar!" men den känslan finns inte. Istället känns det jobbigt, omständigt.. Ja ni hör.. Gnäll, gnäll, gnäll.. Men ikväll ska jag ha en toppenkväll, och mörkret ute kommer bara kännas mysigt.
 
Hoppas ni alla får en fin kväll! Tänd lite ljus och drick lite kaffe eller te och unna er något gott så känns mörkret okej ändå. Tiden går ju dessutom så fort, snart kommer våren igen! (ett försök till att vara en olidlig optimist)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0