Herr Böna Returns

 

 
Den här bilden har jag publicerat tidigare. Men i somras visade jag några bilder jag målat för en person som var omkring 70+. Hon var väldigt konstintresserad och ville se lite av mina målningar. Så kom vi fram till den här bilden och hon utbrister förtjust "Ja men åhh, den här är verkligen på pricken! Det ser jag direkt vem det är!" Jag blir såklart glad för komplimangen och känner mig nöjd tills hon utbrister "Olof Palme!"
 
 
(Tidsinställt inlägg, börjar bli seriös bloggare nu ;)


Kommentarer
Sara Olsson

Hahaha, "Olof Palme!" Jag dör av skratt! xD Men jag vet vem det ska se ut mr. Bean! ;) Och visst är det roligt att klä ut sig! Var äntligen på en fest där Alla var utklädda, jätte skoj! :-)

Svar: hehe det stämmer :) det var samma för mig i lördags, alla hade gått all-in! det blir ju så mycket roligare då :)
Karin

2012-11-05 @ 15:16:23
URL: http://sararodett.blogspot.se
lina

hahahahahahaha men det är ju mr. Bean ju! x)

Svar: haha ja, skönt att det finns några som ser vem det är :)
Karin

2012-11-10 @ 18:00:22
URL: http://linannas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0