Inte Påmålad Och Falsk Som Andra

 
Darin%20-%20Astrologen
 
 
Jag har aldrig varit en särskilt blödig person, jag gråter inte så ofta och speciellt inte när jag ser filmer eller liknande. Men när jag hörde den här versionen då jag såg reprisen av Så Mycket Bättre, så fick jag en klump i halsen och tårarna brände. Texten är supervacker och Darins version av den här låten är ju helt grym! Vilken känsla han har när han sjunger. Den har gått på repeat här hemma nu sedan jag hörde den första gången, är helt beroende. Vilken talang Darin är!


Kommentarer
Finurliga fröken

Jag är ju otroligt blödig och grät självklart massor till den.

Svar: Ja, men den var ju så otroligt fin! Och han har sån känsla när han sjunger, man blir ju verkligen berörd!
Karin

2012-11-21 @ 21:38:07
URL: http://harligheten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0