Can You Read My Mind?


 
Mina största idoler är the Killers. Jag upptäckte dem på riktigt när min bästa vän skickade över lite bra musik från en serie hon börjat kolla på (the OC). Sedan dess har vi båda vart fast. 2011 kom Brandon Flowers till endags-festivalen Where the Action Is i Slottskogen. Det fanns inte en tvekan, utan vi bokade biljetter direkt! Och vi offrade nästan hela Glasvegas spelning vid den andra scenen för att börja väntan vid scenen där Brndon skulle spela. Vi hamnade längst fram! Den lyckan, total eufori och äkta fjortisskrik var helt otrolig. Vi kramade om varandra och var helt hysteriska efteråt. Coldplaykonserten efteråt var också fantastisk, men vi var fortfarande inne i vår Brandon-eufori.
 
Den 2 mars är det dags. Jag och min bästa vän ska se hela the Killers live i Malmö. Jag längtar!


Kommentarer
C

I totally agree! ;) Ska bli såå kul! :D <3

Svar: Ja!! :D
Karin

2012-10-31 @ 15:22:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0