Halloween

Som jag tidigare nämnt ska jag vara Hattmakaren på en kommande Halloweenfest. Jag är fortfarande barnsligt förtjust i maskerader! Det är verkligen jätteroligt, bara alla åtminstone gör ett litet försök och jag tycker att det ofta lättar på stämningen speciellt när folk inte känner varandra så bra på festen. Jag och min vän ska klä ut oss tillsammans, då jag ska vara hattmakaren och hon den onde Drottningen från Alive i Underlandet. Vi har gått all in och köpt dräkter. Hon tar det dock ett steg längre och kör med färgade linser, något som jag är lite för feg för. Men jag ska försöka slänga upp en bild här sen på oss. Jag tror att det kommer bli riktigt bra!
 
Har redan börjat experimentera lite med smink. Jag är absolut ingen expert, men det är lite kul att testa. Det är bara synd att man inte har så mycket färger. Men såhär kommer jag nog sminka ögonen till festen, men med lösögonfransar till för lite mer effekt.
 
 
 
Vad tycks?


Kommentarer
lina

åh så fint!:)

2012-10-28 @ 19:46:35
URL: http://linannas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0