I got moves in your bedroom keep you happy with the nasty things I do

 
Passar på att bjuda på en inzoomad mobilbild av bilden jag redan lagt upp, tycker att man ser detaljerna lite mer även om kvalitén är kass på fotot. Motivet är från Beyoncés video "Why dont you love me". En av mina favoritartister helt klart, även om jag normalt sett föredrar indie/rock.
 
Precis när jag publicerat det tidigare inlägget hördes en enorm smäll, jag nästan flög ur stolen. Såg fåglar flyga upp ur skogenoch hundarna här hemma blev livrädda de med. Kan ju säga som så att det inte direkt gynnar min koncentrationsförmåga på de vetenskapliga artiklarna jag måste plöja igenom för min C-uppsats. Det var en kraftig smäll och det lät som det var på lite avstånd, men ändå väldigt högt. Hoppas det var någon planerad sprängning för något bygge eller så.. Obehagligt ändå.
 


Kommentarer
Mamma till William och Wilma

Snygg tavla :)

Svar: Tack så mycket! :)
Karin

2012-10-19 @ 18:47:19
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0