It's been a long, a long time coming but I know a change gonna come..

Nästan ett år senare är det nu dags att damma av den här bloggen. Jag har faktiskt saknat att själv uppdatera och få dela med mig av det jag gör. Det är inte bara bloggandet som legat på sparlåga utan även mitt ritande och det tykcer jag är så himla tråkigt! Men nu är hösten här, jag är inne på min sista termin på min utbildning och nu jäklar ska jag försöka hålla liv i bloggandet! För det är roligt, även om det är tidskrävande och jag blir fullkomligt galen varje gång jag ska försöka fota en teckning som jag vill lägga upp. För blir inte vinkeln fel, så blir konstrasten i bilden helt konstig eller så hittar kameran på helt egna färger till teckningen eller så blir det suddig skärpa. Även om det finns redigeringsprogram så känns det omöjligt att få det att se ut som orginalet. Och nu kanske ni tänker, hallå skaffa scanner? Men jag har en och den är faktiskt ännu sämre än vad systemkameran är..
 
I vilket fall som helst så har jag skaffat mig Promarkers. Det är verkligen  lite klurigt att måla med tycker jag, men jag gillar utmaningen i det. Så därför har jag lagt upp en ny kategori här där mina Promarker-teckningar kommer hamna. Förhoppningsvis kommer man se en utveckling sedan när man tittar tillbaka :)
 
Lämna gärna en kommentar så blir jag lite extra peppad att fortsätta uppdatera!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0