Halloween

 
 
 
Det här är de enda bilderna jag har fått tag på från kvällen än så länge, men fler bilder kommer. Det fotades ganska hejvilt :) Det var en kul kväll, men jag erkänner mig besegrad av de andra. Fyfan vad läskiga en del såg ut! Mitt sår höll inte länge, det kändes bara kladdigt så jag drog av det ganska fort.
 
En kille hade gjort en så jäkla häftig sminkning där det såg ut som halva ansiktet slitits av, och han hade även snaggat av håret på den sidan. Innan festen började så var vi några som var lite hungriga så vi beställde pizza. När pizzan kom tog vi några pizzaslicer var (hade kebabsås på). Jag tog mina på en tallrik, och precis när jag går ut ur köket så kommer killen med det halva ansiktet och jag hoppar till för jag blir så rädd och tappar ut pizzabitarna på mattan som låg utanför köket. Sås-sidan ner SÅKLART. Fy vad pinsamt, så jäkla klantig och lättskrämd ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0